Ideile principale NatureKids

Ideile principale ale taberei de copii – NatureKids
Emoții și relații sociale
În interacțiunea zilnică, încercăm să însoțim copiii în dezvoltarea lor în oameni competenți social. Este deosebit de important pentru noi:

  • Perceptia propriilor sentimente și nevoi și articularea lor
  • Interacțiune
  • respectuoasă cu ceilalti
  • Impartirea jocurilor și materialelor artizanale
  • disponibilitatea de a ajuta
  • Empatie, tratarea deschisă și sensibilă cu sentimentele altora
  • Nici o utilizare a forței fizice
  • Nici o utilizare a provocării verbale
  • Executarea propriilor nevoi, auto-afirmarea
  • Percepția nevoilor celorlalți
  • Creșterea sentimentului de responsabilitate
  • Considerație reciprocă și toleranță
  • Cresterea abilităților de comunicare
  • Cooperarea și munca în echipă
  • Elaborarea rezolvarii conflictelor
  • Construirea unei conștiințe fata de reguli
  • Prelungirea toleranței la frustrare

Limbă și comunicare
Limbajul este baza pentru modelarea relațiilor sociale. Prin limbaj, experiențele pot fi comunicate; prin intermediul lor, este posibil să se declanșeze, să controleze și să schimbe comportamentul uman. Limba joacă un rol important în planificarea acțiunilor, absorbției, prelucrării și trecerii la informații.
Limba de achiziție și de utilizare a limbii sunt extrem de mediu determinate și dependente de învățare.
Prin urmare, ne străduim să luăm în considerare următoarele principii în activitatea noastră zilnică:

  • Lăsați copiii să experimenteze bogăția limbii
  • Să se realizeze suport lingvistic în timpul ocuparii cu copii
  • Utilizați vocabularul adecvat situației și vârstei
  • Consolidarea informațiilor existente și stimularea lucrurilor noi
  • Crearea unei atmosfere plăcute

Mișcare și joacă
Copiii au mare nevoie de exerciții fizice. Ei au nevoie de spațiu pentru a obține experiențe de miscare cu propriul lor corp, cu diferite materiale și cu alți copii. Copiii experimenteaza bucurie, încredere în sine și cunoasterea mai buna a corpului lor, asa există o creștere a bunăstării lor. Miscarea îi ajută să facă față stresului, sarcinilor emoționale și crizelor, precum și pentru a reduce agresiunea.
Procesele și experiențele naturale și motorii ghidate de noi sunt componente fundamentale ale unei promovări de dezvoltare holistice: ele deschid o multitudine de posibilități de experiență, acțiune și design pentru copii, în care copiii se dezbat cu condițiile spațiale.
Ceea ce este important pentru noi este:

  • Sa petreaca mult timp în natură.
  • Realizarea că omul este doar un oaspete în natură
  • Alegerea îmbrăcămintei potrivite în funcție de vreme
  • Acceptarea provocărilor
  • Depășirea obstacolelor
  • Perceperea naturii cu toate simțurile
  • Familiarizarea cu condițiile fizice

Creativitate

Copiii cu competență creativă pun la îndoială modele familiare de gândire și de acțiune și găsesc răspunsuri extraordinare/neobisnuite la provocări. Creativitatea este evidentă în diferite forme artistice de exprimare.

Observăm următoarele:

  • Oferta diverselor materiale creative, cum ar fi vopsea, hârtie, carton, pensule, foarfeci, adeziv, pixuri, lemn și masa de modelare
  • Posibilitatea de auto-realizare prin construire, pictura si lucru manual
  • Prezentarea propriei viziuni asupra realității
  • Utilizarea libera a fanteziei
  • Inspirație reciproca
  • Încercarea lucrurilor noi
  • Dezvoltarea propriilor jocurilor cu reguli noi
  • Să cunoască natura materialelor si utilizarea uneltelor

Să înveți să supraviețuiești fără „Hotel mama și tata”
Copiii sunt implicați în următoarele activități:

  • montarea și demontarea corturilor în echipe,
    sau pregăti camerelor comune unde trebuie sa puna sis a de ajos singuri asternuturile
  • Planificarea, pregătirea și mâncatul meselor împreună
  • Folosirea cuțitelor și a alte ustensile de bucătărie
  • Sa afle mai multe despre alimentele sănătoase și nesănătoase
  • Sa puna masa
  • Sa ajute la ordine, curățare, dat cu matura, spălarea vaselor, curățarea mașinii de spălat vase